Followers

Sunday, October 23, 2011

orang yg tiada perasaan

salam,

kalo aku bukak blog ni makne aku dh xtahn la tanggung sorang2....dh 4 bulan aku tunang...org ckp time bertunang ni mcm rintangan n dugaan...xpe aku harungi dgn tenang,,so ni laa dugaan aku terima..aku btul2 sakit ati n kecewa...aku rase ape yg aku buat kat dia hanye sia2..(bkn nk ungkit tp ikhlas)...aku la org pertama yg bg sokongan bila dia ngah dlm keadaan serabut n ade masalah...aku la org pertama yg risau mase dia tgh sakit...aku korban kan mase aku n tenaga aku hari2 pas keje tgk dia kat umah...selama 5 ari demam teruk...aku la org yg pertama bg semangat kat dia utk terus cr kerje lain...tp arini ape yg aku dpt?....sedikit perhatian pun xde utk aku...aku ni bkn nk blasan tp sebagai manusia mestii la ade hati n perasaan kn...aku ni sakit...skit pun xpeduli...blik2 ckp mls nk layan..cube kalo aku yg ckp mcm tu bila dia keadaan mcm tu??....dia tau aku xkan buat mcm tu kat dia....sbb dia tau aku xkan buat mcm ne dia buat kat aku selama ni..kalo nk ckp byk sgt benda aku sakit ati..tp aku perasan dia makin lama makin nk btulkan diri dia...tp perangai kepala hangin n xamik peduli ni terlalu byk dia perlu btul kan....ni br tunang kalo kawin nnti...time aku ngandung sakit nk beranak sakit time mabuk2...perkataan yg same ke aku dpt..aku xdpt byangan mcm ne nnti...dlm keadaan ku ngah jiwa kacau ni...aku bwk la ati aku ni jauh2...bwk diri..utk tenang kan jiwe...maybe aku ni xmatang tp aku nk dia mcm aku...jd teman ssh senang aku..walaubagai mane pun aku ttp syg kat dia...syg aku xpenah berubah..aku think positive setiap manusia xperfect..kite kena terima baik buruk seseorg tu...

2 comments:

  1. time tunang ni mmg byk dugaan...tok jadikan seseorang teman hidup kite,kite kena terima keburukan dia baru r kebaikan nya kerana kite berkahwin bkn utk setahun dua p tok selama-lamanya...wallahualam...

    ReplyDelete