Followers

Wednesday, December 8, 2010

Bertunang

aku mmg dah plan nk bertunag tahun depan tp xtau la..rzeki tu xde lagi..smlm sepupu aku dtg mak aku duk cite la pasl aku dia nk aku tunang bulan 2 ni..tarikh dia bg 26 febuari 2011..bkn aku xnk ati ni nk sgt..aku rase aku pun dah start cr2 brg2 utk hantaran pikir2 nk pakai baju ape?...masalah skang bkn aku tp org yg nk pinang aku ni?...aku pun xtau la dia ni dah sedia ke x?...mcm kisah x kish je aku tgk..aku je beria..bila bincang asyik ckp pasl duit..duit..duit...kalo nk tggu duit tu cukup smpi mati pun aku x kawin...ntah la...pening aku...mcm aku je terhegeh n beria2...bila tnye sayang aku x ckp sayang tp cm ni..aku x mintak pun cincin bertahtakan berlian..x mintak pun hantaran kete sport..aku x kisah pun ape yg dia bg aku terima seadanya...mmg aku tau brg skang byk dah mhal2.tp kalo btul ati tu ikhlas allah akan restui..lancar kan perjalanan ni..aku percaya tu....aku x ksah tp ati mak aku?...keinginan mak aku?....dah la aku sorang je pompuan mesti la nk yg terbaik utk aku...aku pun nk jd terbaik utk mak aku.....semoga allah restui niat aku ni....

2 comments:

  1. selamat berblog.... kadang2 menjadi tempat melepaskan rasa buhsannnn

    ReplyDelete