Followers

Monday, October 24, 2011

mama oh mama

semlam aku g kenduri kawin..sepupu mama aku nye anak kawin..bdk tu xsilap umo dia bwh aku..buat kat dewan 3k kat subang jaya...ok la..sederhana mybe sbb blah lelaki...so jumpe la ramai nenek sedara.makcik2 sedara...so fav word yg kuar dr mulut diorg.."bila nk langsung ni?"...bulan bape nk buat majlis nye?"...nnti jgn lupe jemput"...aduh pening gue...so muke ade sinyum je la....

nk ckp ape lagi...eeemmm


so blik umh aku kena tembak plak ngan mak aku soalan bertubi2.....pasal kahwin
soalan nye?

1)  cepat bincang ngan ajai pilih tarikh bila nk langsung nye?..

2) nk buat kat mane majlis nye?

3) nk kena tempah catering awl2 ni?

4) senarai kan jemputan?

5) warna tema ape ni? bla..bla...

byk lagi soalan n ayat penyata n arahan nye....mlas nk taip

kesimpulan nye..ade duit jalan xde duit duk lopong je la heheheh..ke mama n papa nk full sponser?..kalo full sponser next month pun ok hehehehe....dia xtau bakal menantu dia n anak dia ni ngah pening nk cari duit..yela kami ni mane ade simpanan..skang ni br tersedar nk buat simpanan..

pening2....

tggu next entry ok..nk buat listing utk majlis kawin...bye2

No comments:

Post a Comment